The online racing simulator
Valvojan oikeudet omaan peliin?
(9 posts, started )
Valvojan oikeudet omaan peliin?
Tällä clientillä kun laittaa pelin tai ylipäätään niin miten ne valvojan oikeudet oikein saa? Olen koittanut joinia peliin vaikka millätavalla mutta ei auta mikään, ei vaan saa valvojan oikeuksia, kummaa hepreaa..

How do I get administrative rights on their own game?
Ei mitenkään

Kun olet pistänyt servun/pelin pystyyn, olet myös asettanut sille (kaiketi) salasanan. Liittyessäsi peliin kirjoita "Palvelimen salasana" -kenttään em. salasana. Ei ole mitään ydinfysiikkaa.

Tietenkin auttaisi, jos kertosit vähän enemmän. Yritätkö vaan murtautua jonkun servulle vai oletko pistänyt dedin pystyyn? Oma vai jonkun muun servu? Minkä niminen? Ja kaikkein tärkeintä, kerro tarkkaan ottaen mitä olet tehnyt tähän asti...

BTW If you want to bitch about the language don't bother as I'm not interested. Since it's all going downhill the Finnish community closed. Incidentally, the amount of Finnish players however has drastically risen due to Victor doing some business with a tv company. In a nutshell bare with it as you'll have that.
Eli ongelma on lähinnä tosiaan tässä LFS_S2_DEDI_Z28.
Eli toi erillinen servusofta, join sisään salasanalla mutta ei tule valvojan oikeuksia.
Olen koittanut myös mennä sisäisellä ip:llä eli 127.0.0.1 + portti + salasana, pääsee niinkin mutta ei auta asiaan.
Hei nyt se syy tais löytyykkin eli:
Make sure its only ONE / eg:

/admin=password

instead of

//admin=password
__________________
Sellanen kysymys vielä että LFS_S2_DEDI_Z28 servulla että saako kesken pelin laitettuu botti-autoa mukaan peliin? Siinä alussahan saa kun käynnistää pelin ja pääsee siihen ikkunaan missä botin voi lisätä vai pääseekö tähän ikkunaan koska vaan..
/ai


ninjaedit: hah!
mielestäni /ai -komento toimii dedissä myös. tosin sinun pitää ensin määritellä hostin maksimiauto(3 ai maksimi)



PS. Timo on runkkari.
/carsguest=3 antaa lisätä 2 ai:ta lisäksesi. Tai 3 ai:ta jos ei itse halua ajaa
Kiitost vuon, eiköhä tässä taas pärjäillä..

Valvojan oikeudet omaan peliin?
(9 posts, started )
FGED GREDG RDFGDR GSFDG